Shop Mobile More Submit  Join Login
Mechas Heart AI 004a by Thurosis Mechas Heart AI 004a by Thurosis
To 004b: [link]
back to 003b: [link]

haha ^^; Finally, this time i spent a little more time to finish this because there was some difficult Posing and perspectives that i needed here. =P hehehehe

this really does looks "dirty" ... hahahaha ^^;
Add a Comment:
 
:icongargoyledemon13:
GargoyleDemon13 Featured By Owner Apr 29, 2013
The one thing i was wondering : if miaka is a robot, how her breasts bouncing? all of her body is a metal, right? but of course with some silicon and other things......
Reply
:iconthurosis:
Thurosis Featured By Owner Apr 29, 2013  Hobbyist Artist
:D :D :D
I won't spoil anything,
I would say: leave it to your imagination ^^
Reply
:icongargoyledemon13:
GargoyleDemon13 Featured By Owner Apr 30, 2013
Well, good answer. I'm a person who always want to know 'how it works' :D that a a reason why I'm having a hard time drawing Android *facepalm*
Reply
:iconthurosis:
Thurosis Featured By Owner Apr 30, 2013  Hobbyist Artist
lol, drawing androids is not so hard, but it depends on the mechanical percentage XD
Reply
:iconaikimikochan:
AiKimikoChan Featured By Owner May 4, 2011  Hobbyist Artist
xDD funny
Reply
:iconthurosis:
Thurosis Featured By Owner May 4, 2011  Hobbyist Artist
lolz xD
Reply
:iconedgeheimdal:
edgeheimdal Featured By Owner Jan 5, 2010
USB Port :|
Reply
:iconthurosis:
Thurosis Featured By Owner Jan 5, 2010  Hobbyist Artist
ahhhhhh.... yes "USB" xD
Reply
:iconaeji-mashimaro:
Aeji-Mashimaro Featured By Owner Dec 12, 2009
hahaha nice..
Reply
:iconthurosis:
Thurosis Featured By Owner Dec 12, 2009  Hobbyist Artist
thank you very much, hehehe ^^;
Reply
:iconxenoaisam:
XenoAisam Featured By Owner Dec 11, 2009  Hobbyist General Artist
owh no~ i'm start to erecting~
Reply
:iconthurosis:
Thurosis Featured By Owner Dec 11, 2009  Hobbyist Artist
not really are you?O___O"
Reply
:iconstarfire1020:
starfire1020 Featured By Owner Dec 11, 2009
Dont blame me when she gets a virus from you.
Reply
:iconthurosis:
Thurosis Featured By Owner Dec 11, 2009  Hobbyist Artist
:lol: hahaha^^
Reply
:iconsilverkazeninja:
SilverKazeNinja Featured By Owner Dec 10, 2009  Hobbyist Digital Artist
Trying to plug in, are we? XD
Reply
:iconthurosis:
Thurosis Featured By Owner Dec 11, 2009  Hobbyist Artist
=P
Reply
:icongustaveix:
GustaveIX Featured By Owner Dec 10, 2009  Student Traditional Artist
nice~

Is it gonna include oral activity?
......just curious.....
Reply
:iconthurosis:
Thurosis Featured By Owner Dec 11, 2009  Hobbyist Artist
don't know yet
Reply
:icongustaveix:
GustaveIX Featured By Owner Dec 11, 2009  Student Traditional Artist
btw, the cover drawing still going. Still doing the clothes. got the people and pose done. only 2 just got clothes on. the background still rough.... maybe i'll post it soon after i finish put on clothes on everyone~ And.... I believe you'll be a bit surprise about how I made Thurosis..... 3 words, he is pretty..... lol~~~
Reply
:iconthurosis:
Thurosis Featured By Owner Dec 12, 2009  Hobbyist Artist
hahaha! Oh great! thank you so much ^^

i'm looking forward too it =)

Awesome!! XD

i can't thank you enough! I'm so curious now hahahaha ^^
Reply
:iconinfinitesouls:
infinitesouls Featured By Owner Dec 10, 2009  Hobbyist Digital Artist
wow amazing
Reply
:iconthurosis:
Thurosis Featured By Owner Dec 10, 2009  Hobbyist Artist
^^; hehehehee thanks
Reply
:iconnay-hime:
Nay-Hime Featured By Owner Dec 10, 2009
:iconimhappyplz:
Reply
:iconthurosis:
Thurosis Featured By Owner Dec 10, 2009  Hobbyist Artist
LOL XD hahahaha what a smily xD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 10, 2009
Image Size
479 KB
Resolution
1006×1517
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,185
Favourites
13 (who?)
Comments
24
Downloads
109
×